براي ثبت بهترين لحظه هاي با تو بودن

سینه خیز رفتن آراد

1394/10/5 7:21
نویسنده : مامانت
58 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

خوب دیگه سه روزه که به صورت خیلی بامزه ای سینه خیز میری و هرکی میبینه این مدل رفتنتو کلی کیف میکنه

مثلا لول هدفتو تعیین میکنی بعد هم چشماتو گرد میکنی و به سمت ههدف میری با سرعت هرچه تمام تر!حالا جالبیش اینجاست که وسط راه اگه خسته شدی یه هو روی یه دست تکیه میدی و برمیگردی دوروبرو نگاه کردن

این حرکتت عالیییییه مخصوصا که بادی هم به غبغب کوچولوت میندازی و من روده بر میشم از خنده از این کار شیرینت

جدیدا شب ها خیلی بهم وابسته شدی و بیشتر اوقات در حال غلت زدنی و بعد خودت گریه میافتیگریه چرا آخه مامان

نمیدونم چکار کنم از شدت این وابستگی کم کنم.آخه اینجوری نمیتونی تا هروقت بخوای بخوابی و صبح ها اکثرا از هفت صبح بیداری

طفلی مامان زهره خیلی برات زحمت میکشه

تو تاریکی و سرما پامیشه میاد اینجا و تو هم حسابی شیطونی میکنی

تازه یه روز که نمیبینتت کلی دلش تنگ میشه برات

خود منم الان دلم برات تنگ شد...خیلی دلم میسوزه که باید بذارمت و برم اداره کوچولوی نازنین من

خیلی دوستت دارم و میبوسمت عشق مامانمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)