براي ثبت بهترين لحظه هاي با تو بودن

داشتن تو یعنی خود خود خوشبختی

1394/9/22 7:35
نویسنده : مامانت
529 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

داشتن تو یعنی هر چی بغلت کنی و ببوسی و فشارت بدی تو صدات در نمیاد ، فقط لپاتو یه هو باد میکنی و میگی بووووو 

خوشبختی یعنی شب پشتتو میکنی به من و من میچسبم بهت و گوشه گردنتو میخورم تو هم یه نیمچه لبخند میزنی و باز خودتو شل میگیری تا من ادامه بدم و بعد همین جوری بازی بازی میخوابی

 

نفس مامان هر روز و هرثانیه شیرین تر و خوردنی تر میشی

دیگه هرجا میریم امکان نداره خانمی تورو فشار نده یا باهات حرف نزنه تو هم که وروجک بدت نمیاد هرکی بوست میکنه دنبالش میکنی و بهش خیره میشی

وای که چقدر خوردنی شدی 

جدیدا مامان زهره دست دستی یادت داده با کلی ذوق و شوق دستاتو میاری بالا که بزنی به هم ولی نمیتونی ولی همین ذوق کردنت اینقدر بامزه و دلنشینه ما که میمیریم از خنده

سه روز تعطیلی هم که همش آبریزش بینی داشتی و امروز میبریمت دکتر خداکنه گلوت چرک نکنه

تقصیر منه از من گرفتی کلا همه رو مریض کردم:(

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)